Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Vaší objednávku zpravidla vyřídíme do 1-2 pracovních dní, výjimečně déle. Pokud máme zboží skladem, odesíláme zásilky v den přijetí objednávky; objednávky přijaté po 14:00 hod. následující pracovní den. V případě delší doby vyřízení Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu. Pokud na zásilku opravdu spěcháte, můžete se informovat na stav objednávky telefonicky (389 012 238, 389 012 220, 724 257 173).


Mohu si nechat zboží zaslat na jinou než fakturační adresu?

Samozřejmě. Při dokončení objednávky však musíte vyplnit odlišnou zasílací adresu a kontakt na přebírající osobu pro úspěšné doručení zásilkovou službou.


Jakou přepravní společnost mohu zvolit pro doručení zásilky?

Využíváme služeb společností Geis, PPL a České pošty. Všechny tyto společnosti standardně doručují zboží následující pracovní den po předání zásilky. Cena za standardní balík je u všech zmíněných přepravců jednotná – 121 Kč.
 

Účtujete další poplatky za balné a doběrečné?

Nikoliv, ceny dopravy jsou včetně balného a doběrečného.


Je možno zaplatit za zboží bankovním převodem?

Ano. Při volbě platby bankovním převodem vyčkejte na podklady pro platbu, standardně faktura. Zboží v těchto případech pro Vás dopředu připravíme a odešleme po připsání platby na náš účet. V případě platby převodem na účet je nutno počítat s delší dodací lhůtou.
 

Zasíláte zboží také na Slovensko?


Ano, na Slovensko zasíláme prakticky denně. Využíváme služeb společnosti PPL (v košíku volba PPL Slovensko 30 či 50kg). Zásilku můžete zpravidla očekávat druhý pracovní den od odeslání. Zásilková služba vybírá dobírku v Eurech (zboží fakturováno též v Eurech). Nadrozměrné zásilky a palety je možné přepravit společností Geis (cena dopravy dle hmotnosti a rozměrů zásilky).