Z malé dílny vytvořili prosperující rodinný podnik, který v roce 1974 nabídl trhu první zemědělsko-pracovní vozidlo „Bonetti F74“. Vozidlo s trvalým pohonem všech kol (4WD) poháněl naftový motor, žebřinový rám a tuhé obě nápravy zaručovaly dobré jízdní vlastnosti.

Současně byl spuštěn vývoj automobilu Bonetti F80, který měl podobné užitné vlastnosti využitelné pro komunální účely. V roce 1984 vznikl automobil „Bonetti F100“, který byl vybaven převodovkou uloženou v olejové lázni, plně synchronizovanou. Tento model se vyráběl až do roku 2001, kdy po dlouhém vývoji přichází na trh nový model „Bonetti F100X“ s celou řadou technických inovací (posilovač řízení s variabilním účinkem se sekvenční spojkou převodovky).

Bonetti F100X

Bonetti F100X vyniká jednoduchým, ale promyšleným designem. Používá tuhý žebřinový rám z vysokopevnostní oceli, který je zhotoven ze dvou podélných a příčných nosníků s variabilní sekcí poskytující vysokou torzní tuhost. Na tento rám je snadné nasazení hydraulické ruky za kabinu, umístění přední sněhové radlice a různých komunálních nástaveb.

              

3litrový motor IVECO FPT F1C o výkonu 146 HP a točivým momentem 370 Nm při pouhých 1400 otáčkách za minutu. Tento motor s filtrem pevných částic splňuje normu Euro 5 a používá se v dodávkách Iveco Daily, Fiat, PSA, Fuso. Spojení tohoto motoru s redukční šestistupňovou převodovkou umožňuje zvolit pojezdovou rychlost od 2,7 km/hod až 115 km/hod.

Kabina je homologována pro 3 osoby a vyznačuje se designem centrální palubní desky. V kabině jsou použity kvalitní materiály, díky odhlučnění vniká do kabiny minimum hluku od motoru. Pracoviště řidiče je přehledné a veškeré ovládací prvky jsou na dosah. Kabina je sklopná, což umožňuje snadný přístup k motoru a kontrole důležitých provozních náplní. Již v sériové výbavě je: elektrické ovládání oken, centrální zamykání, příprava pro instalaci autorádia, volant je možné výškově nastavit.
 
Automobil Bonetti F110x je nabízen ve dvou základních verzích 35E5 a 50E5 o celkové nosnosti 3500 kg a 5000 kg.
 
Obě nosnosti jsou k dispozici se dvěma rozvory 2220 a 2550mm. Nosnost podvozku je 1400 a 2880 kg, F100X je schopno táhnout vlek o hmotnosti až 3500 kg. Maximální šířka automobilu je 1650 mm, což zaručuje vynikající manévrovatelnost v úzkých uličkách.
 
Bonetti F110X je nabízen jako samostatný podvozek k dostavbě nebo jako třístranný sklápěč, sklápěč vybavený rukou, kontejnerový nosič, malé popelářské auto. Pro zimní údržbu lze namontovat čelní radlici a sypač.


Videoukázky automobilky Bonetti a automobilu Bonetti F110x: